Duurzaam en toekomstbestendig applicatiemanagement door effectief beheer

Beheerprocessen zijn essentieel om effectieve planning, implementatie, monitoring en verbetering van IT-diensten en -systemen te waarborgen. Voor een scala van klanten zowel binnen de publieke als private sector hebben we ervaring met het inrichten en uitvoeren hiervan. Te denken valt daarbij aan het beheer overnemen van bestaande applicaties of het inrichten van servicemanagementprocessen. Wij werken daarbij volgens ISO 9001, ISO20000 standaarden en ITIL-service supportprocessen, service delivery processen en de service desk.

Taken die wij onder andere uitvoeren:

  • Technisch beheer van de omgevingen;
  • Ondersteuning bij de verschillende beheerprocessen;
  • Continue monitoring van omgevingen;
  • Stand-by staan en technische ondersteuning bieden tijdens en na productiereleases;
  • Support leveren aan (eind)gebruikers;
  • Periodieke rapportage over behaalde prestaties.

Waar nodig kunnen wij de hosting verzorgen of werken wij hiervoor nauw samen met partners binnen ons netwerk. Wij zien Life Cycle Management als belangrijk onderdeel van beheer. Proactief meedenken en adviseren over de ontwikkelingen van systemen en landschap doen wij op gebied van Life Cycle Management vanuit diverse invalshoeken; duurzaam en toekomstbestendig.

Alles met het doel om onze klanten maximaal te ontzorgen zodat zij zich kunnen richten op kerntaken.